
Även kommunfullmäktige den 30 mars ställs nu in på grund av coronaviruset. Det meddelar Hässleholms kommun i ett pressmeddelande.
Ärendena vid det inplanerade sammanträdet är enligt pressmeddelandet inte mer brådskaande än att de kan flyttas fram till nästa tillfälle, enligt planen den 27 april.
– Det kändes som ett självklart beslut att fatta. Nu gäller det att vi alla tar vårt ansvar och hjälps åt med att minska smittspridningen, säger kommunfullmäktiges ordförande Douglas Roth (M) i pressmeddelandet.
Berit Önell
Dela detta:
- Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook
- Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X
- Dela på Telegram (Öppnas i ett nytt fönster) Telegram
- Dela på WhatsApp (Öppnas i ett nytt fönster) WhatsApp
- E-posta en länk till en vän (Öppnas i ett nytt fönster) E-post
- Skriv ut (Öppnas i ett nytt fönster) Skriv ut
