
Partisekreterare Tobias Baudin (S): Vi kräver 37 miljoner till Hässleholm
Socialdemokraterna kräver att regeringen släpper 37 miljoner kronor i utjämningsmedel som vid det här laget borde ha tillfallit Hässleholms kommun. Om de vinner valet kommer de också att se till att alla statsmedel, inte bara löne- och hyreskostnader inflationskompenseras. Det meddelade Tobias Baudin (S) tillsammans med Lena Wallentheim (S) igår













