INSÄNDARE. Vi har de senaste veckorna fått uppleva otryggheten komma närmre oss och breda ut sig i vår kommun. Skjutningar, bomber, misshandel och vandalisering, detta är vad vi hässleholmare kan se som vår nya vardag.
Sverigedemokraterna i Hässleholm har länge varnat för utvecklingen och vi är inte förvånade av den verklighet vi nu står inför. Redan i november 2021 föreslog SD att man skulle starta upp en kommunal väktarorganisation som helt utgår i kommunens egen regi. Tyvärr var vi det enda partiet som var för denna satsning.
För oss är tryggheten i våra kommuninvånares vardag prioriterat och vi kommer kämpa hårt för att lugnet åter infinner sig i vår kommun.
Vi är sverigedemokrater och vi ger oss inte förrän Hässleholm är Skånes bästa och tryggaste kommun.
Hanna
Nilsson (SD)
Ulf Berggren (SD)
Dela detta:
- Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook
- Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X
- Dela på Telegram (Öppnas i ett nytt fönster) Telegram
- Dela på WhatsApp (Öppnas i ett nytt fönster) WhatsApp
- E-posta en länk till en vän (Öppnas i ett nytt fönster) E-post
- Skriv ut (Öppnas i ett nytt fönster) Skriv ut
