INSÄNDARE. Vi är trötta på skandaler och girighet! Vi alla tillsammans räddade storbankerna med skattepengar och nu får vi det här tillbaka. Skatteparadis och kryphål. Inga kontanter, ingen service.
Vänsterpartiet Hässleholm byter nu bank. Vi väljer bort Nordea för en annan bank.
Vi är inte de första, och vi hoppas inte bli de sista som tar ställning. Använd den lilla makt ni har kvar, och vänd ryggen mot Nordea. Det har de gjort mot oss för länge sen!
Magnus Åkeborn
Ordf Vänsterpartiet Hässleholm
Dela detta:
- Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook
- Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X
- Dela på Telegram (Öppnas i ett nytt fönster) Telegram
- Dela på WhatsApp (Öppnas i ett nytt fönster) WhatsApp
- E-posta en länk till en vän (Öppnas i ett nytt fönster) E-post
- Skriv ut (Öppnas i ett nytt fönster) Skriv ut
