INSÄNDARE. Trots påpekanden till kommunen tycks ingen bry sig.
Det är södra sidan av Finjagatan mellan korsningen Viaduktsgatan och Vankivavägen som är under all kritik. Det är mer trafik här sedan det öppnades upp mot Vankivavägen och det är mycket folk som rör sig mellan centrum och gamla T4 området då det är mycket skolor i det området.
Kan inte ni röja trottoaren och rensa den från ogräs och småträd? Det är bara att konstatera att fler boende än jag är trött på att det är många som hellre går på gatan än på trottoaren.
Michael Elovfsson
Dela detta:
- Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook
- Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X
- Dela på Telegram (Öppnas i ett nytt fönster) Telegram
- Dela på WhatsApp (Öppnas i ett nytt fönster) WhatsApp
- E-posta en länk till en vän (Öppnas i ett nytt fönster) E-post
- Skriv ut (Öppnas i ett nytt fönster) Skriv ut
